środa, 24 kwietnia 2013

Kasa, kasa, ... kasa :)

O wiele łatwiej jest wysłać e-mail z prośbą o wsparcie, niż stanąć twarzą w twarz z potencjalnym sponsorem i ... "wydusić" z siebie, że chce się pieniędzy na turniej szachowy.
Właściwie zakończyłem akcję aktywnego zbierania (takiego osobistego). Nie wszędzie otrzymałem deklarację natychmiastową, kilka razy usłyszałem "pomyślimy". Podejrzewam, że tam gdzie nie było osobistego kontaktu to i raczej nie będzie "owoców". Obecnie trwają egzaminy gimnazjalne i jestem obserwatorem w Damasławku. Jestem umówiony z księgową Rady Rodziców na poniedziałek. Wtedy nastąpi "chwila prawdy" :)
Dopiero wtedy będzie można podać więcej szczegółów na temat nagród pieniężnych. Prawdopodobnie będą podobne do ubiegłorocznych. W przypadku nadwyżki dołożymy najlepszej kobiecie :) i pomyślimy o nagrodach w kategoriach rankingowych. Wszystko to jeszcze pod warunkiem, że nie zjawi się bojowy arcymistrz, który "wykosi" wszystkich swoich przeciwników i zgarnie premię :)
Pewny swego może być zawodnik, który zajmie XV miejsce :)
-
Informacja dla "łowców nagród" - Bartosz Soćko nie przyjedzie na PITS :)
Niewiele brakowało a przeoczyłbym odpowiedź aktualnego Mistrza Polski :) W ferworze pracy nie zwróciłem uwagi, że wysyłam maila z mojego zapasowego konta pocztowego, z którego na ogół nie korzystam. Bartosz Soćko odpowiedział już w poniedziałek :)
Podejrzewam, że Pan Bartosz ... przyjedzie za rok :)
Na zdjęciu poniżej, od lewej stoją: Jacek Haja, Bartosz Soćko :)
Trzcianka - 6.03.2011' (J.Haja, B.Soćko)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz